tisdag 28 juli 2009

Uppiffning vid groventrén!




Idag har jag ägnat mig åt mitt alldeles egna lilla projekt. Räcket vid groventrén har fått sig en uppfräschning. De gamla krysstaketen har plockats ner och istället har jag skruvat upp ribbor som tidigare oljats, grundats och målats. (Är glad att det inte behövs så många ribbor!)




Var till stan igår för att köpa överliggare, men känner mig inte riktigt nöjd med de jag köpte. (På bilden ligger den gamla) Jag kan inte heller riktigt bestämma mig för om den ska laseras svart som stolparna eller om den ska vitmålas. Tror jag måste fundera ett par dagar!



Bilder: privata

5 kommentarer:

  1. Ja tänk va lite staket kan göra!
    Blev ju jättesnyggt!!
    Fina dörrar har ni också ;-)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint!
    Ha en skön dag!
    Kram Annah

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blir! :) Jag skulle nog ha valt svarta överliggare, även om nog inte vita skulle vara helt fel heller... klurigt. :)

    SvaraRadera