måndag 6 juli 2009

En prins?


Jag gjorde mig en stadsdag häromdagen. Hade egentligen bara några ärenden, sen gav jag mig tid att strosa runt och kika in i lite olika butiker som man inte alltid tar sig tid att titta in i. Det var väldigt mysigt!


Köpte då en groda som jag gav maken i present, fast jag fick lova att inte pussa på den!
(Kanske är han orolig för att den ska förvandlas till en prins? Men jag är så nöjd med den prins jag har så jag kan lätt lova att låta bli grodan! Puss på dig älskling!)

2 kommentarer:

  1. Nämen, finns den i svart också, det visste jag faktiskt inte - så fin ;-)
    Passade så bra ihop med den svarta lyktan!
    (Jag har ju den i vitt med guldkrona!)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Ahh, det har jag missat! Måste kika in hos dig o titta!
    Kram / Jenny

    SvaraRadera