onsdag 22 juli 2009

Shoppingförstånd eller inte...

Har äntligen varit på IKEA!

Varje gång förundras jag över är hur lång tid det tar att fylla de stora papperskassarna där och hur kort stund det tar att packa upp dem här hemma! Likadant nu också, en hel dags handlande var uppackat på - 5 minuter!

Hörde för några år sen på radio, det kan ha varit P1 sommarpratare, hur den personen förundrades över hur man helt plötsligt tappar all kontroll och normalt "shoppingförstånd" när man kommer till IKEA - för inte går man på stan och plötsligt handlar upp ett par tusenlappar!
Där känner jag igen mig såååå, ibland har jag inte speciellt mycket på min lista och ändå blir summan astronomisk!

Jag hann också in här en sväng, men inga inköp denna gång!



Bilder: Privata

3 kommentarer:

  1. Och jag som var så nyfiken på vad du hade handlat ;-)
    Säkert både det ena och andra fint, kan jag tänka!!
    Ha det så gott!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Jag har också vart på IKEA idag.
    Känner igen mig jag med,,,fniss.
    kram

    SvaraRadera
  3. Lätt att tappa förståndet i det blågula varuhuset:D Ha en bra dag.

    SvaraRadera