onsdag 15 juli 2009

Trist, trist, trist!

Vi som tänkt oss iväg på en tur med husvagnen i veckan! Det går mindre bra. När vi kom in i husvagnen för att börja ställa den i ordning upptäcker vi vatten, mycket vatten! Det rann från taket!

Och när vi började riva lite så såg vi att det är fuktskadat, vilket vi egentligen redan anat, men frågan var hur mycket.

Men som maken säger "det viktiga är att vi lever och har hälsan"!
Och jag har faktiskt inte hyperventilerat en enda gång!!!

Är bara så nöjd att vi fick taket på huset klart i förra veckan, så jag tror inte jag tagit till mig detta än!




Bild: privat

1 kommentar:

  1. Nämen fy så tråkigt!!
    Tur i oturen att ni ändå upptäckte det innan ni hunnit sticka iväg!

    Va snygg din tygtavla blev, älskar verkligen det tyget!
    Har sytt en kudde av det tyget till en kompis, får se om jag kanske gör en till mig själv också sen (när sommarn är slut, och kvällarna börjar bli mörka igen!)
    Kram Therése

    SvaraRadera