onsdag 20 maj 2009

Helg - igen!

Så var det helg igen! Det var verkligen en lagom arbetsvecka! Tyvärr har dimman rullat in, det är nackdelen med att bo alldeles invid havet, speciellt så här på våren. Hoppas den rullar ut över havet igen och att lite av värmen från förra helgen kommer tillbaka. Blir nog ändå lite grillat till middag!

Har haft hantverkare hemma i ett par dagar, känns skönt med helg nu så man får ta över här hemma igen! Inte utan att jag känner mig lite ivägen när de är här! Har "gömt" mig på makens kontor med laptopen!

Målaren har börjat sitt arbete med att spackla och måla...

... och snickaren har klätt in fönstren invändigt.

Åhhhh, nu anar jag solen genom dimman! Kanske blir det bra väder igen innan kvällen!!!

Trevlig kväll på er!

Bilder: privata

3 kommentarer:

  1. Hoppas vädret blir bättre så ni får en mysig grillkväll ;-)
    Gud så snygga fönster, härligt när det går ända ner till golvet!
    Ha en skön kväll!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Hej, hoppas vädret blir bättre. Hos oss (skellefteå) regnade det igår, åska och hagel tror jag fanns med också. Fast idag är det betydligt bättre väder, tur för vi ska börja bygga altan

    SvaraRadera
  3. Vi har en superfin kväll här i Tibro!
    Jag har målat hela dagen,, puhh!
    Grillat och tatt ett glas rött nu efter dagen jobb.
    Vilka snygga fönster!!!
    Kommer bli kanonsnyggt.
    Trevlig helg/Loten

    SvaraRadera