tisdag 19 maj 2009

Allt är möjligt!

Möbelmässigt finns det nog inget som är omöjligt längre! Som den här fåtöljen, en loungemöbel. Det är som att sitta mitt i en högtalare, "i centrum av ett ljudsystem"...
...kanske något för den som råkar ha 157 804:- över!

För det är priset!!!


Något billigare är då den här skapelsen, som heter Placentero. Och den ser faktiskt riktigt skön ut! Man vaggas och bestämmer själv riktningen genom att ändra tyngdpunkten. Lite kul design!
Pris "bara" 34 900:-



Bilder: Pid

2 kommentarer:

  1. Haha, coola ja, meeeen nej jag har inte riktigt de pengarna över nej......o inte hade jag köpt en stol då, nej då hade det nog blivit lite andra saker, friggebod, ny bil, ny soffa....ja listan kan göras lång ;)
    Vad renoverar ni då, eftersom ni har hantverkare hemma?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den stolen som gungar hade ju definitivt mina barn gillat :-)
    Ja..det var inga dåliga priser det, men jag håller med kommentar ovan, hade nog valt att köpa nåt annat om jag hade dom pengarna!

    Ha det så gott!
    Kram Therése

    SvaraRadera