fredag 8 maj 2009

Förvaring!

Jag älskar förvaring! Var sak på sin plats gör det så mycket enklare med städningen för alla. I min iver att hålla ordning måste jag nog erkänna att jag har haft (och fortfarande har) dille på IKEAs kökskåp! Bl a såg jag för många år sen på Äntligen hemma när de gjorde en säng ovanpå IKEAs skåp Ivar. Jag tyckte om den idén, så när övervåningen blev klar för några år sen och pojkarna skulle flytta upp gjorde vi såna sängar - men med kökskåp under.


Nu behöver pojkarna mer förvaring för alla legokartonger mm och jag funderar på - kökskåp igen!!!

Tror att det skulle funka med skåp nertill och hyllplan upptill!

Oooops! Nu måste jag planera in en tripp till IKEA!!!


Bilder: Privata

2 kommentarer:

  1. Men så trevligt! Ikea kan man aldrig få för mycket utav!
    Kan meddela att jag varit där en liten sväng idag ;-)
    Väldigt smart måste jag säga med köksskåpen, säkert nåt jag skulle kunna klämma in här hemma med (hi hi jag tror mig hördes en uppgiven suck från min sambo, han blir lite trött ibland på alla mina i ideér) :-)

    Du får ha en mysig helg!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Ja men det är ju en bra idé så "why not"! Lycka till!

    SvaraRadera