torsdag 28 maj 2009

Efter en lång arbetsdag som dessutom blev längre än tänkt (och därav en ännu senare middag) drog jag och pojkarna ner persiennerna för den vackra vårkvällen och tog fram Monopol!
Det är ständigt mitt dåliga samvete att man aldrig tar sig tid till sånt, o speciellt under perioder då man är uppe i olika byggprojekt. Men ikväll fick jag i alla fall stilla mitt samvete lite och vi hade en supermysig stund tillsammans! Storebror gick nöjd segrande i säng medan Lillebror muttrade att han var "pant" (=pank)!

Hoppas ni också haft en trevlig kväll!

Bild: privat

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt!
    Usch, det är något jag också har dåligt samvete för. Mycket renovering och målning härhemma just nu. Min 7-årige son älskar att spela schack. I flera dagar har han fått svaret: -Mamma måste bara göra klart det här först. Men igår tog jag mig också tid och spelade, och han blev så glad:)
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. Nä, dom där mysiga stunderna får man verkligen inte glömma bort att ta sig tid till med barnen!
    Tyvärr är det ju så att man alltid har nåt viktigt att göra först...sem bara försvinner tiden!

    Hoppas ni får en riktigt trevlig helg ;-)
    Vår startade bra här med sol på fredagsförmiddan!
    Kram Therése

    SvaraRadera