onsdag 25 mars 2009

Kul med kurs...

Ska vara i stan på utbildning hela dagen i morgon. Det ska bli riktigt kul! O det bästa med en kursdag är lunchen! (Ursäkta chefen!) Men eftersom jag arbetar som förskollärare på en förskola är jag inte bortskämd med att luncha på lunchrestaurang! Dessutom har vi en heltimmes lunchrast! Den kommer jag att tillbringa på stan, så ser ni nån som ilar runt som en skållad råtta så är det jag som försöker hinna så mycket shopping som möjligt på så liten stund som möjligt!!!
Har sååå mycket jag vill hinna på den lilla stunden. Har inte varit in till stan på flera veckor så jag har många ställen jag vill till!

Middagen idag bestod av - våfflor, Våffeldagen till ära! Fast lillebror satt i skolmatsalen och smaskade våfflor för fullt när jag hämtade honom mitt i mellistid. Han ville hellre ha fisk från igår till middag!!! Man slutar aldrig att förvånas!

vafflor.se kan man läsa allt om våfflor och hitta de recept man söker. Man kan också läsa om våfflans historia och lära sig hur man tillagar den perfekta våfflan. Smaklig måltid!



(Fast med sylt o glass till förstås!)

Bild: privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar