måndag 16 mars 2009

Det kliar så i fingrarna!

Längtar såååå tills allt i vinkeln är klart och jag får spika upp lite på väggarna! Kunde inte hålla mig häromdagen utan tog ner tygtavlan och bar ut den och provhöll den upp på väggen, så jag fick lite känsla för hur det kommer att bli! Passade också på att märka ut var belysningen ska sitta - det ska monteras el ovanför den då jag vill ha belysning där. Tog sen en röd markeringspenna och gick runt o ritade eluttag och lamputtag. Nu ska jag tänka till så att jag slipper ha förlängningskablar sen! Avskyr dessa sladdar överallt!


Bild:privat

1 kommentar:

  1. Ja, det är bättre med ett uttag för mycket. Tyckte att jag tänkte till ordentligt när vi byggde våran övervåning men erkänner att jag redan sakar ett uttag.

    /Bloggolina

    SvaraRadera