torsdag 19 mars 2009

Före och efter...

Här kommer mina första före och efter bilder!


Ibland är det riktigt roligt att städa! Som idag till exempel, kände mig nästan som tjejerna i "rent hus"! Fast jag hade MYCKET angenämare städning!!! Har städat efter snickarna och det är ju sån städning som verkligen syns och gör skillnad! Eller vad tycker ni?

Snickarna har spikat skivor på väggarna så nu börjar verkligen rumskänslan att infinna sig. Nu är vi ett steg till närmare slutet!


Bilder:privat


1 kommentar:

  1. Åh, vad kul det ser ut. Jag vill oxå bygga till!!!!!
    Kul att du tyckte om mina halsband. Kommer snart nya modeller!
    Du kan skicka ett mail till demina@norrabro.se och meddela vad du vill att det skall stå på tagsen (max 6 bokstäver)så ordnar jag detta till dig.

    /Bloggolina

    SvaraRadera