söndag 1 mars 2009

Köket

Visade häromdagen min köksmatta, här kommer lite mer bilder på resten av vårt kök:








Köket var bland det första vi fräschade upp när vi köpte huset för 13 år sen. Vi valde ett björkkök från IKEA och det har vi varit väldigt nöjd med! Valde också ett ljust vitt 10x10 kakel och det är jag inte less på än! Även om det nu finns så mycket roliga alternativ till kakel. Skulle jag göra om idag (vilket jag inte skulle tacka nej till!) skulle jag vara sugen på att prova glas, tycker det är så snyggt med en tapet bakom ett glas över bänkarna!

Men jag får drömma några år till, köket står inte så högt upp på vår "göra om lista" just nu!


1 kommentar:

  1. Ert kök får mig att minnas mitt barndomshem när vi flyttade därifrån, hade just det där köket!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera