lördag 20 juni 2009

Vardagsrummet!

Oj vilken start på semestern! Solen har lyst hela dagen och det bästa av allt är att ser ut att fortsätta! Det är bara att passa på att njuta (o måla!)

Kom på att jag inte visat några bilder som visar vardagsrummet sen det blev klart!

Så här ser det ut just nu:












Alla "hål" i taket o väggarna är eluttag och lampor. Elektrikern har inte varit här och gjort klart än - tur att det är varmt och ljust ute.

Det fattas också lite "pynt" på väggarna, men det får bli allteftersom. Vet inte riktigt än vad vi ska ha där och jag vill inte göra hål i onödan!

9 kommentarer:

  1. Vad härligt rum. Ni måste vara supernöjda!

    SvaraRadera
  2. Vilket rum! Ni måste vara supernöjda!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju toppensnyggt!
    Förstår att ni är supernöjda:)
    Härhemma står det still med renoveringsprojekt just nu. Jag har semester! Har tänkt att verkligen vara ledig ett par veckor utan att påbörja något nytt. Och så länge vädret är bra kommer jag nog kunna hålla det "löftet";)
    kramis

    SvaraRadera
  4. Vad härligt, vilken rymd!! Jättefint!

    Det där med att inte vilja sätta upp saker på väggarna känner jag igen. Sambon gör ogärna hål i väggarna, så jag måste ha riktigt bra argument för att få upp nåt över huvud taget! :)

    SvaraRadera
  5. Oj vilket underbart rum, så luftigt o ljust. Måste kännas härligt att ha ett sådant rum med mycket rymd i. Kram från en som börjar bli trött i soffan nu... ;)

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Du är superduktigt!/E-W

    SvaraRadera
  7. Toppensnyggt! Visst är det härligt med Laminos?

    SvaraRadera
  8. Vad fint det blev! Och snyggt med Woods:en (säger hon som också har den... :-D)

    SvaraRadera