torsdag 4 juni 2009

I skogen...

Det blev trädtapeten som fond bakom kaminen!


Vi bestämde oss till slut för att ta den tapet vi först tänkt - Woods från Cole & Son. Och vi är supernöjda! Vi var lite orolig först för att det skulle bli för "rörigt" mot fondtapeten i köket, eftersom man ser båda från vardagsrummet, men de är ju i samma färg skala så jag tycker inte det stör inte alls! (Tur! Pust!)




Själv tänker jag mig nästan att man är i skogen och att kaminen är lägerelden! Passar oss bra eftersom vi försöker vara ute i naturen så mycket som vi har möjlighet till. Mysigt!



Bilder: Privata

10 kommentarer:

  1. Såååå snyyyyyggt så ojoj!
    Ser väldigt luftigt och stort ut.

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint!!!! Passade ju superbra där:-) Mycket snyggt.
    Den tapeten är en av få som jag inte lessnat på. (Man gör faktiskt ganska lätt det annars när en tapet blir ett par år och man jobbar i "färgaffär") kram

    SvaraRadera
  3. Tapeten är ju en fin klassiker och passade bra där. Snyggt! Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Såå himla snyggt!!
    Sett att det är många som har denna läckra tapet!
    Lite sugen på den själv med faktiskt ;-)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  5. Åhh vad avundsjuk jag blir! Det blev hur fint som helst! Trevlig helg, kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Det blev verkligen jättefint.Trevlig helg

    SvaraRadera
  7. Åååå verkligen superfint!Jag har tankar på den också som fondvägg i vårt vardagsrum!

    Tack för gulliga kommentaren hos mej=)

    trevlig helg å kram på dej!

    tina

    SvaraRadera
  8. Åh, jag gillar verkligen den tapeten! Det ser superfint ut!

    SvaraRadera
  9. Hur fint som helst alltså!!!!!! Längtar tills vi sätter upp våra woodstapeter i köket!!!

    SvaraRadera