fredag 5 juni 2009

Sommar?

Jag försöker att inte tänka på att det faktiskt är 5 juni idag! 8 grader ute gör att sommarkänslan inte riktigt vill infinna sig! Gick och sneglade på dunjackan när vi skulle ut med barnen på jobbet idag. - Men det känns ju inte riktigt klokt att ta på en sån den 5 juni, så jag avstod!

Apropå sommar så har jag vänt köksmattan till den ljusare sidan.
Tänk, förrut bytte jag gardiner, till sommargardiner, numera vänder jag bara sida på Pappelina! Kan det bli enklare?


Köpte en marguerit på Ica idag, men den vill nog bo kvar inne ett tag till!



Bilder: privata

2 kommentarer:

  1. Visst är det toppen när man kan förändra så lätt med mattorna:) På jobbet säljer vi Horredsmattor (liknande Pappelina)riktigt snygga de oxå. Trevlig Lördag. kramis

    SvaraRadera
  2. Usch, va kallt det låter brrr!
    Här nere hos oss är det väl inte riktigt lika kallt, men inte direkt nån värme heller :-(

    Dom är så fina dom där Pappelina-mattorna!
    Smart att använda båda sidorna ;-)
    Ha det så gott!
    Kram Therése

    SvaraRadera