lördag 8 augusti 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig...!

Hahahaha! Nu tror jag att jag hade lite för bråttom! För gissa om jag blev förvånad när jag öppnade detta paket och upptäcker att det bara innehåller benen till ett brickbord!!!
Jag satt häromkvällen och hittade ett brickbord på designonline, och eftersom det var ett bra erbjudande klickade jag iväg en order, men skulle nog ha läst på lite bättre för med brickan blev priset det dubbla! O jag hade bara valt färg på benen och sen klickat iväg ordern! Ännu ett bevis på att jag inte ska "spontanshoppa"? Tror att benen får åka samma väg tillbaka och sen ska jag titta runt lite mer på vad som finns!

3 kommentarer:

  1. Ja, det där va ju lite retligt :-)
    En typisk sak som skulle kunna hända mig också!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lätt hänt! Hoppas att du hittar något nytt som du gillar!

    SvaraRadera
  3. *fniss*
    Ibland är man för snabb!

    SvaraRadera