söndag 30 augusti 2009

Collagetest!

Testing, testing! Har provat att göra ett collage av lite bilder idag. Har aldrig gjort detta förrut men sett så många fina collage hos er andra bloggare!

Bilderna blev lite små, måste testa hur jag gör för att göra dessa större (om det går?) Har inte photoshop utan jag har använt mig av picasa.
I alla fall föreställer collaget lite inredning till storebrors rum. Han vill nämligen göra om där säger han, och snäll som man är hittar man ju snabbt lite piffing till honom!
Ikea Applåd
Ikea Brasa
Åhlens Pennor
Ellos NHL Påslakan
Ellos Påslakan
Åhlens Förvaring
Ikea Mil

3 kommentarer:

  1. Ja det var ju också riktigt fina saker du hittat till killen!
    Jag skulle gärna skaffa photoshop, verkar lite kul att pyssla med!
    Men det verkar ju funka väldigt bra med det programet du har också!
    Ha en skön fredagskväll ;-)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Men vad duktig du är. Själv har jag bara tittat och impats av alla fina kollage, men insett att jag nog inte fixar det. Lite peppad blev jag att försöka då jag fick se ditt, memn tyvärr är tiden så knapp nu då barnens alla träningar ska passas in under veckan.
    Ha en skön söndag!
    Kram ANnah

    SvaraRadera
  3. Vilket fin kollage du gjort..jag har aldrig lyckats få till det,får nog ta hjälp av ungdomarna i huset i så fall =) Fina saker du visar!

    kramkram/tina

    SvaraRadera