torsdag 26 februari 2009

Kamerabyte...

Jag behöver en ny kamera. Verkligen! Är sååååå besviken på den lilla rackare jag har! Funderar istället på denna, en Sony dsc h50 - en långzoomare:


Eller något liknande. Det finns ju en djungel med olika kameror! O jag är inte så bevandrad i kameravärlden. Vill i alla fall kunna fota barnen i deras vardag och få bra, klara och tydliga bilder, den kamera jag har nu tar så korniga och suddiga bilder att jag blir tooookig!!!

Vad fotar ni med? Tips mottages tacksamt!

När jag tittat runt på olika kameror kom jag att tänka på min allra första kamera som jag delade med Lillasyster. Det var en agfamatic sensor. Där behövde man bara ställa in sol eller moln, tänk så enkelt!!! Minns ni er första kamera?


1 kommentar:

  1. Javisst hade det varit roligt med en riktigt bra kamera som man kunde ta bra bilder med, ha de fint

    SvaraRadera