måndag 20 april 2009

Tapetvånda!

Det är dags att ta tag i tapetvalet! Vi var i helgen till stan och lånade hem lite tapeter. Just nu är det mellan dessa två vi väljer.
Den här påminner om den vi hade på tv väggen förrut. (Den syns på bilderna nedanför)


Den förra:
Vi har varit såååå nöjda och tyckt såååå mycket om den här tapeten, men för det första tillverkas den inte längre och sen vill man ju passa på att förnya sig...
Den andra tapeten som vi fastnat för är den här:

Cole & Son - Woods. Den är lite "livligare" än den andra och jag är rädd att jag blir mer låst när det gäller mönster på textilier. Vad säger ni som redan har den hemma?
Hittade också en massa andra fina tapeter som jag kan tänka mig i andra rum! Tex en jättefin till kontoret. Den får jag bara drömma om än så länge, men sen kanske...!?!

Bilder: privata

3 kommentarer:

  1. Jag har satt Design-tapeten hos min syster. Den ser om möjligt bättre ut uppsatt än på bild. Blir som ett tyg nästan. Ska bli spännande och se vad du väljer?

    SvaraRadera
  2. Inte det lättaste, men det ser bra ut vilket som.....jobbigt men lite kul med tapeter, det kan ju ändra ett helt rum, kram

    SvaraRadera
  3. Jag hade nog valt den första du visade. Den som liknar den ni hade tidigare. Men det är ju mitt val och smaken är som baken.
    /Bloggolina

    SvaraRadera