fredag 17 april 2009

Status fredagkväll...

Askgolvet är ett minne blott! Idag bröt vi upp parkettgolvet i gamla delen av vardagsrummet. Det gick ganska lätt att lyfta upp och ta isär det.



Har idag bekantat mig med "kap och gersågen"- en för mig monstruös maskin! MEN vi har under dagen blivit riktigt bra kompisar!!! Så jag har hela eftermiddagen roat mig med att såga upp spillvirke i mindre bitar. (Titta ut genom fönstret och se hur mycket det snöar!!!)



Väggen där TV´n satt har maken byggt på för att den ska komma i samma nivå som väggen i vinkeln. Han passade också på att dra kablar i väggen för att vi ska slippa ormboet av kablar på golvet. Gissa om jag blev nöjd!!!


O lite fika är man ju välförtjänt av när man arbetat, eller hur!?!


Bilder: privata

1 kommentar:

  1. Vad kul att du fått en ny vän! :) Hihi. Spännande att se sen när det är klart!

    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera