söndag 5 april 2009

Hyllan har kommit på plats!

Tänk att det ska ta så lång tid att göra nåt som bara tar en liten stund! Hyllan som ska sitta i hallen har äntligen kommit på plats efter att ha stått klar och väntat i flera veckor! Ska man vänta på det rätta "ilet" kan det ta tid, ibland får man bara ta tjuren vid hornen och bestämma sig! Gjorde det häromkvällen, men det gick inge´bra för mig så efter en hel del grymtanden o mindre vackra ord så tog maken över! Ek är verkligen hårt! Tror att jag måste uppdatera mina borrar! (Får kanske skylla mig själv då jag inte alltid ids gå ut i garaget och hämta bättre!)

Ialla fall är hyllan som sagt på plats och ingen är mer nöjd än jag!!!


Funderar på att sätta något mellan hyllan och krokarna, vet inte riktigt vad bara!

Bilder: privata

3 kommentarer:

  1. Hej och vilken fin blogg du har. Vilken bra idé att sätta golv på väggen, ( för det är väl det det är?) det blir som en fond. Det blev supersnyggt.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har, tack för kommentaren hos mig som gjorde att jag hittade hit! :)

    Visst är det dumt att man väntar med smågrejer så länge, det blir ju så bra! Nu ska jag kika vidare här hos dig.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Isa har en fin tavla med en tvättlina på kolla in http://www.isa.nu/shop/kladlinan-p-51.html

    SvaraRadera