fredag 5 februari 2010

Svårt att bestämma mig!

Den här lampan och jag kommer inte riktigt överens! Jag bär runt den i vardagsrummet och provar nya ställen hela tiden, jag hittar ingenstans att ställa den på som känns riktigt bra!
Jag tror att det är den enorma skärmen som jag stör mig på, den har en diameter på 50 cm. Jag ska försöka titta på en mindre nästa gång jag styr till stan!







I den här hörnan vid fönstren kommer den nog att få stanna ett tag, där känns den bäst - just nu i alla fall!

Bilder: Privata

2 kommentarer:

  1. Jamen den är ju så snygg...alltså jag kan ta hand om den åt dig annars...hihi. Jag kan vara likadan ibland, köper något jag tycker är väldigt snyggt, men sen hittar jag inte den där perfekta platsen åt den....kan gå en hel dag o flytta omkring saker ibland....kram o ha en go helg

    SvaraRadera
  2. Fast det är en underbar lampa... du ska s'kert bara vänja dig.. tror att du kommer att tycka att en mindre skärm ser lite futtig ut..

    SvaraRadera