tisdag 15 december 2009

Men se det snöar...!

Äntligen, så snöar det! Yippiiiiieeee!!!

Snön dalar ner därute och det är 3 minusgrader, har precis varit ute och skottat för första gången den här vintern. Hade ingen lust att gå in, ville bara stanna ute och njuta!

Jag hade tänkt hinna gå på någon av de julmarknader som arrangeras runt omkring, men tyvärr har inte tiden räckt till för det. Brukar köpa en krans till dörren och en julbock i granris. I år fick jag istället lov att försöka vara lite kreativ själv. Så med sekatören i högsta hugg gav jag mig ut till vår lillskog och de granar som växer runt vår kompost, de fick ställa upp med lite kvistar till mig!




Bilder: Privata

1 kommentar:

  1. Vi har också snö:)
    Hoppas nu att det får vara kvar tills jul.
    Åren innan har vart helt snöfria här,
    och det blir ju inte det rätta "julstämningen"

    Fint du gjort på dörren.
    kramis

    SvaraRadera