måndag 12 januari 2009

Första inlägget!

Första inlägget! Har egentligen aldrig tidigare funderat på att börja blogga men eftersom jag läser många andra inredningsbloggar fick jag härom kvällen för mig att "kan andra så borde jag också kunna"!
Så jag ska nu här prova på bloggvärlden. (Min man är lite orolig över att han inte kommer att se så mycket av mig framöver men jag ska försöka hålla detta på en lagom nivå!)

Jag bor med min man och våra två barn i ett samhälle längs norrlandskusten. Vår fritid fylls bland annat av olika inredningsprojekt och våra barns idrottsutövande.
Vi bor i ett hus byggt på sent 70-tal och vi har allt eftersom tid och pengar funnits, byggt om och till i detta hus. En sak har vi upptäckt längs vägen - vi blir aldrig färdiga då nya inredningsidéer hela tiden växer fram!

1 kommentar:

  1. Hej där, får önska dig lycka till med din blogg. Har kollat igenom den o tycker det är jättekul att se hur ni bor. Härligt med utbyggnaden, ska bli spännande att se fortsättningen. Att köpa kamin är nog det bästa vi gjort (ja med huset då), så god värme o hög mysfaktor...Hihi, känner igen det där med fiseldning, det är bara att brassa på, ha de fint

    SvaraRadera